Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 40 stížnostech.

#7427Sedací souprava COMO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2015, před 9 lety

Tereza Ulrichová

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupili jsme si sedací soupravu ve Scontu Praha Černý most 18.9.2013. Po roce užívání začala vyčnívat kostra sedací soupravy. Reklamovali jsme tedy přímo ve Scontu. Byl u nás 3.8.2015 servisní technik, který nám řekl, že jsme si takto sedací soupravu už zakoupili. Prý je už takto sedací souprava vystavena na prodejně, kde je cítit při posazení kostra sedací soupravy a jedná se tedy o běžné opotřebení. Ten samý den jsme se jeli z Kolína do Prahy podívat tedy na tuto sedací soupravu a znovu ji na prodejně vyzkoušet, ale na prodejně takto sedací souprava při posazení nevypadá. Vypadá stejně jako při koupi, tzn. není cítit při posazení kostra sedací soupravy. Prodavačka nám ochotně sdělila, že tato sedací souprava COMO je na prodejně vystavena více jak dva roky. Podali jsme tedy znovu posouzení vedoucím prodeje, který přislíbil, že věc řádně prošetří se servisním technikem a dá vědět. 4.8. 2015 mi byl od vedoucího reklamačního oddělení odeslán e-mail: "Reaguji, na Vaší reklamaci, na prosezení sedací soupravy COMO, kterou jste u nás 18.9.2013 zakoupili. Dle sdělení našeho servisního technika pana Seiferta, který Vás navštívil 3.8.2015 se jedná o standardní opotřebení této sedací soupravy. Vyčnívající části kostry této sedací soupravy, v sedací části nemohou být předmětem reklamace, protože se zcela shodují, s naším vystaveným kusem, který jste si jistě před koupí řádně prohlídli a vyzkoušeli, u nás na prodejně. Takto je tato sedací souprava konstruovaná. Každý výrobce používá jinou technologii zpracování, proto se snažíme zde, na prodejně každý kus vystavit, aby měl zákazník možnost, vybrat si dle vlastního uvážení. Reklamaci zamítáme a tímto ji považujeme, za ukončenou." Servisní technik nám řekl, že ani nelze do sedačky dát novou výplň, aby nebyla cítit kostra sedací soupravy. A když jsem chtěla, aby mi toto napsal do servisní zprávy nechtěl. Mohli byste nám prosím poradit, jak se máme dále bránit??


Produkt

Sedací souprava COMO 4135995.01 - Sconto nábytek


Požadované řešení

Požadujeme výměnu sedačky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému