Společnost


Lavaggio affario s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7452Vrácení peněz za nedodané zboží a reklamaci vyteklého pracího prostředku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2015, před 4 lety

Marcela Legemzová

Znění stížnosti

Dobrý den 11.4. jsem si obj. č. 17271754 sprchový gel Liabel mléko a mata 69,- nedodán s tím ,že mi vrátí peníze ,taktéž z této ob. mi byl odeslán tekutý prací gel Lavanda á 175,- , kde byl vyteklý z půlky.Byla mi nabídnuta kompenzace v podobě pěněz.Peníze doposud nemám na účtu jednou mi paní Jarošová (Michálková)psala ža byly odeslány na jiný účet a ted mi tvrdí,že mi jej poslala,ale do dnešního dne 7.8.2015 nic.. účet jsem kontrolovala denně zda mi peníze nepřišly.. děkuji za vyřízení jsem důchodce legemzová marcela


Požadované řešení

vrácení peněz za nedodané zboží, jsem důchodce a nemám nazbyt .prodejce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2015 19:48, před 4 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.


Marcela Legemzová

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.8.2015 10:49, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, dnes mi přišly peníze na účet 69,- Kč, díky Legemzová