Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 63 stížnostech.

#7477Vymáhání částky za neobdržené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2015, před 2 lety

Karin Szarzecová

Znění stížnosti

Tato firma mi po dlouhém telefonátu zaslala balíček s doplňkem stravy, za který jsem měla zaplatit 79Kč za poštovné a balné. S tím, že další výrobky nechci. Poté mi dorazil další balíček, které jsem doporučeně zaslala zpět společně s dopisem, že žádné výrobky odebírat nechci a žádám o vyřazení z evidence. Další balíčky nepřišly, ale chodí stále upomínky. Dnes 11.8.2015 mi volala paní "vymáhání pohledávek", která mi jasně doporučila, abych dluh uhradila. Nevím, proč bych měla hradit něco, co jsem si neobjednala a co ani nedorazilo. žádný balíček jsem od pošťačky nepřebírala ani nepodepisovala žádné převzetí zásilky.
Předpokládám, že došlo k chybě ze strany Helvetia. Budu moc ráda, když se tato firma vyjádří jakým právem mi volá vymahačská společnost a žádám o vyřazení z evidence a anulování údajného dluhu. Děkuji, s pozdravem, Šařecová Karin , Karviná


Požadované řešení

Vyřazení z evidence, anulování dluhu, vyjádření, jak firma došlo k finální částce dluhu, která je neoprávněná,případně potvrzení o převzetí produktů od této firmy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 09:15, před 2 lety

Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky.

Vzhledem k tomu, že fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

Reakce společnosti

Publikováno
12.8.2015 09:37, před 2 lety

Dobrý den,

požádám Vás o zákaznické číslo, pod Vaším jménem Vás nemohu v naší databázi najít.

Děkuji

S pozdravem


Karin Szarzecová

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.8.2015 18:03, před 2 lety

Dobrý den, zákaznické číslo / číslo smlouvy, které je uvedeno v dlužné upomínce ze dne 12.7.2015 je 2539923
Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2015 08:13, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za zaslání zákaznického čísle a omlouváme se Vám za chybu ve Vašem příjmení, kterou jsme upravili.

Doplněk stravy CLA Diet na redukci váhy byl objednán telefonicky. Tedy my jsme paní Szarzecovou oslovili telefonicky a ona souhlasila se zasláním Uvítacího balíčku (hradí se pouze poštovné a balné 79 Kč) s tím, že pokud bude spokojena a neoznámí nám do 10 dní od přijetí Uvítacího balíčku, že si nepřeje další zásilky, budeme zasílat pravidelně po 20 dnech další dávku vybraného doplňku stravy (CLA Diet) v ceně 328 Kč. Paní Szarzecová se neozvala a proto jsme začali doplněk stravy zasílat. Celkem jsme vyexpedovali pět zásilek vč. Uvítacího balíčku, který byl v pořádku přebrán od pošty a uhrazen. V listopadu 2014 se nám tři zásilky vrátily avšak poslední pátá zásilka se k nám zpět nevrátila a zůstala neuhrazená. Zaslali jsme celkem pět upomínek, ale paní Szarzecová nereagovala ani na jednu. Paní Szarzecová nám zaslala dopis, ve kterém žádala o zrušení zasílání a to jsme okamžitě provedli, dopis jsme obdrželi dne 27.11.2014, poslední zásilka však byla vyexpedována dne 23.11.2014.

Protože nedošlo k vyrovnání pohledávky ani po splatnosti 5. upomínky, předali jsme vymáhání této pohledávky společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o. která dále tuto upomínku řeší.

Společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o. jsem zadala požadavek na ukončení vymáhání pohledávky za tuto zásilku a Vás tedy nebudou obesílat ani kontaktovat. Bylo však potřeba reagovat na upomínky a kontaktovat zákaznické oddělení. V takovýchto případech pak vypadá společnost jako ta která udělala chybu, opak je ale pravdou a z naší strany se nyní jedná o vstřícné gesto.

S pozdravem

Za Helvetia Apotheke

Dominika Rathanová
Zákaznické oddělení


Karin Szarzecová

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2015 20:54, před 2 lety

Dobrý den, mnohokrát děkuji za vaše vyjádření.
Chápu tedy správně, že balíčky, dlužné upomínky, telefonáty od M.B.A. Consulting již budou stornovány ?
Je tedy vše ukončeno? Prosím o vaše vyjádření.
Děkuji za kladné vyřízení.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2015 14:37, před 2 lety

Dobrý den,

ano, je to vše ukončené a vyřešené.

S pozdravem

Dominika Rathanová
Zákaznický servis Helvetia Apotheke


Karin Szarzecová

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.9.2015 09:28, před 2 lety

Hodnocení: