Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7495Zamítnutí opakované reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2015, před 5 lety

Hana Martínková

Znění stížnosti

Se zamítnutím opakované reklamace(Rek.listč.15SČT00475/27.7.15) nemohu souhlasit. Na válci nejsou v žádném případě "vylámané drátky vlivem nárazů do pevných předmětů" , jak uvádíte, ale jsou nepravidelně upadlé některé nepracovní konce vyčesávacích drátěných segmentů. Tato část má udržovat druhý konec (pracovní) segmentu ve správné poloze a v případě větší zátěže při vyčesávání umožnit vychýlení pracovní části bez poškození.
Dle mého názoru výměna válce s drátěnými segmety v případě první totožné uznané reklamace(Rek.list č.14SČT00535/22.10.14) problém praskání nepracovního konce nevyřešila.


Produkt

elektrický provzdušňovač Hecht 1821 2in1 výr.č.S/N130452 2014 dat.nákupu 13.4.2014 doklad č.14č0201221


Požadované řešení

Vzhledem k opakované reklamaci a následné ztráty důvěry v kvalitu výrobku, požaduji vrácení peněz.

Předem děkuji za kladné výřešení mé stížnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2015 11:14, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu, za kterou odpovídá prodejce, měl by se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2015 15:10, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.