Společnost


EROXION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#7556Vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2015, před 3 lety

Olga Tomanicová

Znění stížnosti

Objednala jsem si na internetu v e-shopu Aurocor.cz proti celulititní legíny, zboží došlo v pořádku na dobírku. Po rozbalení balíčku jsem zjistila,že nevyhovují. Zboží jsem vrátila, 28.6.2015 došla informace že vrácení platby se zpracovává. Dne 18.8.2015 na dotaz vrácení platby, se účetní omlouvala, že hned tento den zasílá platbu na můj účet. Dnes 20.8.2015 peníze nidke a na dotaz kdy mi byly peníze zaslány odpovězeno, že dnes ráno. A to není jisté jestli to je pravda.


Produkt

Proticelulitidní a hubnoucí legíny


Požadované řešení

Urychlené vrácení platby by prokázalo solidné jednání firmy, která si váží zákazníka. A chce aby se zákazník k ní opět vrátil.
Čekat dva měsíce na vrácení peněz a ještě si do firmy zavolat zda je poslali jak slíbili a zjistite, že ne.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2015 12:21, před 3 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Zmeškání výše uvedené lhůty z důvodů spočívajících na straně podnikatele nelze spotřebiteli namítat. Zároveň zákon nepřipouští, aby si strany ujednaly lhůtu delší. Jejím marným uplynutím se proto společnost ocitá v prodlení. K ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se totiž dle § 1812 odst. 2 občanského zákoníku nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje.

Po dlužníkovi, který je v prodlení se splácením peněžitého dluhu, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení úroku z prodlení, ledaže dlužník není za prodlení odpovědný. Výši úroku z prodlení stanoví vláda nařízením; neujednají-li strany výši úroku z prodlení, považuje se za ujednanou výše takto stanovená.

Nebudou-li peníze ze strany společnosti vráceny, doporučujeme spotřebitelce zaslat jí písemnou výzvu k plnění.


Olga Tomanicová

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2015 18:12, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Dobrý večer,

děkuji za Vaši pomoc. Hned večer se mi ozvali za společnosti a okamžitě jsem v pátek měla dlužnou částku na účtu.
Bez Vás bych se vrácení peněz nedočkala.

Mockrát děkuji

Olga Tomanicová