Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#7586Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2015, před 9 lety

Monika Kahounová

Znění stížnosti

V Okay v Mladé Boleslavi jsem zakoupila a později i reklamovala tablet Asus 7799 Kč , 3 krát reklamace uznána po čtvrté při žádosti o odstoupení od smlouvy neuznáno. Při tom poslední poruchu mám nafocenou v telefonu kde je i datum. během poslední reklamace mi vypršela záruka. I přesto že reklamaci neuznali v tabletu je přehraný softvér.Po pokusu o telefonickou domluvu nás operátorka odmítla přepojit na odpovědnou osobu. Proto jsme poslali i email s odezvou že to prověří. Po 23.dnech bez odezvy nám došla trpělivost a zaslali jsme 2. email. Druhý den do mailu přepapouškovali přesná slova prodavače z Boleslavské prodejny že tablet testoval 15 h na prodejně a nic se neprojevilo. Ale ja jsem jasně uvedla že závada je nepravidelná!


Produkt

tablet Asus ME301TPINK


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému