Společnost


EROXION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#7647Vrácení koupeného zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2015, před 3 lety

Drahomíra Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
29.5.2015 jsem si u společnosti Eroxion s.r.o. objednala zboží (anticelulitidní legíny 3 ks a termo legíny 3 ks). Cenu 692 jsem po obdržení platila dobírkou. Zboží jsem vrátila 12.6.2015 v zákonné lhůtě 14 dnů na chybnou adresu (Eroxion, Za Zámečkem 745/17, Praha 5), po telefonické domluvě jsem jej 30.6.2015 opět zaslala (Aurocor.cz, Československého exilu 1888/4, Praha-Modřany). Dne 2.7.2015 mi přišla emailem informace, že se vrácení platby zpracovává. Peníze však nepřišly, po několika písemných i telefonických urgencích,kontrole čísla účtu, rozhovoru s paní Kubů mi 6.8.2015 oznámili, že platba byla vrácena. Dodnes, tj. 31.8.2015, však částka na můj účet nedorazila.


Produkt

anticelulitidní legíny sada 3 ks za 354 Kč a termo legíny sada 3 ks za 299 Kč, poplatky za dopravu 39 Kč


Požadované řešení

vrácení paněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2015 09:48, před 3 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu, a to minimálně 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu, a vyzval ho k plnění v přiměřené lhůtě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 23:17, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.