| Počet nahlášených stížností: | 151 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
70%
30%
#7656USB flash 256GB č.1073709
USB flash jsem bohužel nemohl vyzkoušet, dodána Českou poštou prázdná obálka, bohužel jsem se nechal doručujícím mladíkem uchlácholit, že uvnitř je voucher. Nová doba si žádá nových lidských vlastností a podezíravost všech kolem jako potenciálních podvodníků? To mě nebaví. Do doručujícího depa se nelze dovolat, mladík samozřejmě za nic nemůže a tak naše spolupráce skončila zřejmě dříve než začala..
Nevím jak bylo baleno, lze li z obálky vysunout bez porušení přelepu?
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud slevový portál na svém webu prodává zboží, vystupuje ve smluvním vztahu jako prodávající a na tento právní vztah se použijí ustanovení občanského zákoníku o koupi zboží v obchodě.
Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.
Ztratilo-li se zboží při přepravě, je za způsobenou škodu odpovědný provozovatel poštovních služeb prodávajícímu a prodávající je zase odpovědný za dodání zboží spotřebiteli. Pokud nebyla zásilka porušena, měl by spotřebitel z uvedeného důvodu kontaktovat přímo prodávajícího.
Dobrý den, prosíme zákazníka, aby se obrátil na naši zákaznickou podporu na tel. + 420 774 728 578 nebo emailu podpora@berslevu.cz s údaji o jeho objednávce, abychom mohli ověřit odeslání zásilky - zásilku dohledáme a podle její váhy zjistíme, zda byla odeslána skutečně se zbožím. Zároveň doporučujeme také podat reklamaci na úbytek obsahu neporušené zásilky u přepravce, jako adresát tak totiž můžete učinit pouze do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Děkujeme
Vyjádření dTestu
Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádřeni:
"Dobrý den, ztráta disku je tímto kladně vyřešena úhradou škody Českou poštou. Děkuji vám za spolupráci. Toman"
Na základě těchto informací stížnost uzavíráme s dosažením dohody.
Hodnocení: