Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2748
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 503 stížnostech.

#7696Ukončení automatické prolongace VIP účtu a smazání profilu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2015, před 6 lety

Jan Kollmann

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 28.8.2015 jsem zaplatil částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Po seznámení se s portálem jsem se rozhodl ukončit smluvní vztah mezi mnou a be2. Který mají v jejich smluvní podmínkách.

Výpověď jsem se snažil odeslat faxem, ale s nezdarem. Tudíž se na vás obracím s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní lhůty budu případně do středy 9.9.2015 posílat dopis pro své osobní ujištěni, že tak bylo učiněno.

A aby se společnost BE2 nemohla nárokovat následující poplatky za jejich služby.

Beru za velice neseriózní jednaní to, že společnost neumožňuje ukončit smluvní vztah elektronickou cestou, ale umožňují navázat tuto smlouvu pomocí online cesty. Také se mi nelíbí jejich možnost manipulovat financemi z mého účtu, aniž bych jim to pro následné platby povolil, ačkoliv toto bylo z mé strany v jejich smluvních podmínkách přehlédnuto.



Ve všeobecných podmínkách je toto:

Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo během čtrnácti dnů bez udání důvodů od této smlouvy odstoupit.
Lhůta pro odstoupení činí čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy.
Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg (fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05, e-mail: zakaznickyservis@be2.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán.


Proto se o první prostředek pro odstoupení od smlouvy snažím e-mailem.
Následně bude před vypršení 14 dnů odeslán případně dopis s touto výpovědí.


Produkt

poplatek za VIP účet byl uhrazen 28.8.2015


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 09:32, před 6 lety

Přesto, že máme za to, že požadavek písemné výpovědi je v tomto případě nepřiměřený, doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu předběžné opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2015 13:25, před 6 lety

User ID: c8c154bd550085e4b00145be


Dobrý den.

Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 149 Kč k datu 07.09.2015 refundovaná.

Klientův profil byl již smazán.

Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.


S pozdravem,

v zastoupení

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________


Jan Kollmann

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.9.2015 14:09, před 6 lety

Hodnocení:

Komentář: Reakce ze strany be2 S.à.r.l. byla vstřícná a okamžitá.
Nemám žádné další námitky nebo výhrady.
Děkuji za asistenci.