Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 84)

#77568Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2024, před 10 měsíci

Martina Chalupová

Znění stížnosti

Dobrý den, je nějaký důvod, proč ve vozech č. 64 není prakticky nikdy zapnutá klimatizace?
Jezdím denně a klimatizace byla za poslední dva měsíce, kdy jsou vysoké teploty zapnutá zhruba 2x.
Autobusy mnohdy stojí v kolonách, tak je to velmi nepříjemné
Děkuji za prověření!


Požadované řešení

Ve vozech vybavených klimatizací zajistit její používání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2024 08:42, před 10 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.

Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:22, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.