Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7761Nevrácení peněz za neposkytnutou službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2015, před 9 lety

Helena Justova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20.8. 2015 společnost be2 S.a.r.l. zaslala na můj účet požadavek na stržení 2247,- na platbu za VIP členství na 3 měsíce.
Tato částka mi byla z účtu stržena 24.8. 2015, ale do dnešního dne služba nebyla aktivována, jak mi bylo i ze strany be2 S.a.r.l. potvrzeno mailem. Služba nebyla aktivována ani po mé urgenci, proto jsem chtěla odstoupit od smlouvy (přesně dle instrukcí na jejich webu) a vrátit peníze (přece nebudu platit za neposkytnuté služby?). Společnot mi sdělila "Obdrželi jsme Vaší výpověď automatického prodlužování VIP statusu a chtěli bychom Vám tímto potvrdit, že Váš VIP status bude ukončen dne 20.11.2015".
Jak mi chtějí ukončit VIP status, který ani podle nich vůbec nemám?
Ztratila jsem důvěru v tuto společnost a proto prosím o zaslání peněz zpět na můj účet.
Předem děkuji za kladné vyřízení.


Produkt

vip členství


Požadované řešení

vrácení částky 2247 Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému