Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.8. 2015 společnost be2 S.a.r.l. zaslala na můj účet požadavek na stržení 2247,- na platbu za VIP členství na 3 měsíce.
Tato částka mi byla z účtu stržena 24.8. 2015, ale do dnešního dne služba nebyla aktivována, jak mi bylo i ze strany be2 S.a.r.l. potvrzeno mailem. Služba nebyla aktivována ani po mé urgenci, proto jsem chtěla odstoupit od smlouvy (přesně dle instrukcí na jejich webu) a vrátit peníze (přece nebudu platit za neposkytnuté služby?). Společnot mi sdělila "Obdrželi jsme Vaší výpověď automatického prodlužování VIP statusu a chtěli bychom Vám tímto potvrdit, že Váš VIP status bude ukončen dne 20.11.2015".
Jak mi chtějí ukončit VIP status, který ani podle nich vůbec nemám?
Ztratila jsem důvěru v tuto společnost a proto prosím o zaslání peněz zpět na můj účet.
Předem děkuji za kladné vyřízení.
vip členství
vrácení částky 2247 Kč
|
Tweet |