Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7784Nevyřízení reklamace do 30 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Josef Jurča

Znění stížnosti

Dne 6.5.2015 jsem zakoupil mobilní telefon Google Nexus 5 z internetového obchodu gigamall.cz (provozovatelem je AROL s.r.o ). Telefon fungoval pouze asi dva týdny a následně se začal pořád dokola samovolně vypínat až ve výsledku vůbec nešel zapnout. Telefon jsem proto poslal zpět na reklamaci a dne 13.8. mi přišlo potvrzení o přijetí reklamace. Do balíku s reklamovaným předmětem jsem vložil přesně podle požadavků prodejce detailní popis reklamované závady popisující to, jak se telefon restartuje a nejde kvůli tomu již vůbec používat. Dne 8.9. mi přišel email, že reklamace byla zamítnuta z důvodu prasklého skla na telefonu. Telefon má prasklé sklo, nicméně to vůbec nebyl předmět reklamace a toto mechanické poškození nijak neomezuje používání přístroje (nevadí mi). Reagoval jsem na to emailem, kde jsem upozornil na přiložený popis závady, který si nikdo evidentně nepřečetl, a odpovědí mi bylo, že telefon posílají k opětovnímu posouzení. Tudíž mi neposlali telefon ani spravený, ani v původním nefunkčním stavu (jak bych čekal při neuznání reklamace). Tato situace pokračovala do 14.9., kdy jsem poštou písemně zaslal odstoupení od smlouvy kvůli nevyřízení reklamace do 30 dnů a tím pádem porušení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Prodejce mi odpověděl, že odstoupit od smlouvy nemůžu, jelikož reklamace nebyla uznána. Dnes 16.9. mi přišlo emailem další vyrozumění, že reklamace nebyla uznána kvůli mechanickému poškození.


Produkt

Smartphone LG Nexus 5 16GB, černý


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému