Společnost


VIVANTIS a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7786Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Marek Hlaváček

Znění stížnosti

6.9. jsem si na webu společnosti Vivantis a.s. hodinky.cz objednal s použitím dárkových voucherů hodinky Sony Smartwach 3 SWR50. Podotýkám, že vouchery byly zajištěny jen za účelem tohoto nákupu. Dle informace na stránkách mělo být dodání zboží v horizontu cca 7 dnů, žádné jiné informace o dostupnosti nebyly na zákaznickém rozhraní dostupné.
11.9. mi byl zaslán mail, že dané zboží již není dostupné u dodavatele. Zároveň však naskladnili stejný model s jinou barvou řemínku a o 1000,- Jako řešení jsem navrhl zaslání nově naskladněného kusu bez doplatku. To obchod odmítl. Nyní jsou již obě dvě varianty vedené jako vyprodané. Na mou žádost o vrácení ceny voucheru, jelikož kdyby mi bylo známo že hodinky nemusí být dodány nikdy by nebyly pořízeny, mi bylo odpovězeno záporně. Obchodník nyní fakticky má mé peníze odmítá dodat domluvené zboží a jako jedinou alternativu navrhuje použití na jiné zboží které je naprosto nevyhovující přestože problém vznikl na jeho straně.


Produkt

Sony Smartwach 3 SWR50


Požadované řešení

- zajištění dodání zboží u jiného dodavatele
- pokud není možné tak proplacení voucherů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému