Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si jisté společnosti zboží,které česká pošta dle mně došlé SMS zprávy,převzala 14.9.2015.Předpokládaný den dodání byl poštou stanoven ns 15.9.2015.Celý den jsem čekala na dodací adrese a do pozdních odpoledních hodin nic.Až k večeru přišla nová SMS od české pošty,kde byla omluva nedodržení dodání z technických důvodů na straně pošty.Dnes 16.9.2015 jsem v podvečer dostala další SMS,že moje zásilka je uložena na poště 56 a že jsem do teď zásilku nevyzvedla!!!Toto chování ze strany pošty se mi stálo již opakovaně,ale nyní mne to opravdu rozložilo,neboť čekám sazenice jahod a času na ježdění na poštu moc nemám,,pokud nejste schopni tuto službu správně zajistit, tak ji ani nenabízejí a hlavně svoje služby dále zdražuje!!
Moc Vám děkuji za komplikace a velké zklamání Věra Sýkorová
Dodržet nabízené služby a tím nezklamal zákazníka
|
Tweet |