Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7790Nedodržení dodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Věra Sýkorová

Znění stížnosti

Objednala jsem si jisté společnosti zboží,které česká pošta dle mně došlé SMS zprávy,převzala 14.9.2015.Předpokládaný den dodání byl poštou stanoven ns 15.9.2015.Celý den jsem čekala na dodací adrese a do pozdních odpoledních hodin nic.Až k večeru přišla nová SMS od české pošty,kde byla omluva nedodržení dodání z technických důvodů na straně pošty.Dnes 16.9.2015 jsem v podvečer dostala další SMS,že moje zásilka je uložena na poště 56 a že jsem do teď zásilku nevyzvedla!!!Toto chování ze strany pošty se mi stálo již opakovaně,ale nyní mne to opravdu rozložilo,neboť čekám sazenice jahod a času na ježdění na poštu moc nemám,,pokud nejste schopni tuto službu správně zajistit, tak ji ani nenabízejí a hlavně svoje služby dále zdražuje!!
Moc Vám děkuji za komplikace a velké zklamání Věra Sýkorová


Požadované řešení

Dodržet nabízené služby a tím nezklamal zákazníka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému