Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 89)

#77989Stížnost na řidiče bus 67 směr IKEA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 10 měsíci

Aidda Omerovič

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci podat stížnost na řidiče spojů 67 dnes dopoledne. SPZ 1BC 1556
Nastoupila jsem na zastávce Moravské náměstí v 10.44 směr Avion Shopping park.
Vystoupila jsem na zastávce IKEA,11.09.hodin, přední dveře, přede mnou vystupuje jedna paní, já za ni, a řidič schválně zavírá dveře, ruka mi zůstala mezi dveřmi, pravý loket mam naražení. Z venku jsem mu řekla „co děláte on ještě začal jet, takže mě zamálo srazil!!!!!
Je to nepochopitelní……….Loket mě bolí, jestli se nezlepši a nepřestane bolet pujdu v pondělí k ortopedovi.
Doufám že mate záznam i z kamer, a že řidič bude zaslouženě potrestán, a už nikdy neudělá něco podobného.
A prosím o vyjádřeni k cele situace!


Požadované řešení

Trest pro řidiče,omluva a uspořádaní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 14:14, před 10 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:10, před 8 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.