Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.3.2011 jsem v České spořitelně vložila úspory do fondu OSOBNÍ PORTFOLIO 4 a zadala trvalý příkaz na tisíc korun měsíčně ve prospěch tohoto fondu. Byla jsem seznámena s tím, že je dobré nechat tam peníze alespoň 4 roky. V srpnu 2015 se mi vrátilo tisíc korun s tím, že účet, na který jsem 4 roky posílala peníze, neexistuje.
Šla jsem na pobočku České spořitelny a dozvěděla se, že OSOBNÍ PORTFOLIO 4 v květnu 2015 zanikl-resp. byl sloučen s jiným mně neznámým fondem, aniž by mne kdokoliv o tom informoval.
Z výpisu za 14.1.2015 vyplývá, že aktuální tržní hodnota osobního portfolia je 150467,-Kč a následné platby leden-srpen činí 8000,-Kč, celkem tedy 158467,-Kč.
Při mé návštěvě na pobočce mi sdělili, že sloučením fondů moje peníze tratily a mám tam jen 153880,-Kč. A dopis, kterým mi zrušení fondu oznamovali se prý asi ztratil.
Napsala jsem reklamaci do České spořitelny a dotaz, jak mám dále postupovat.
Telefonicky i mailem mi "odpověděli", ale jen vysvětlovali a nenabídli žádné řešení.
Investiční fond České spořitelny OSOBNÍ PORTFOLIO 4
Žádám o vrácení peněz.
Do dnešního dne jsem nedostala oficiální vyjádření.
|
Tweet |