Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7814Finanční poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2015, před 9 lety

Daniela Krejčíková

Znění stížnosti

Dne 18.3.2011 jsem v České spořitelně vložila úspory do fondu OSOBNÍ PORTFOLIO 4 a zadala trvalý příkaz na tisíc korun měsíčně ve prospěch tohoto fondu. Byla jsem seznámena s tím, že je dobré nechat tam peníze alespoň 4 roky. V srpnu 2015 se mi vrátilo tisíc korun s tím, že účet, na který jsem 4 roky posílala peníze, neexistuje.
Šla jsem na pobočku České spořitelny a dozvěděla se, že OSOBNÍ PORTFOLIO 4 v květnu 2015 zanikl-resp. byl sloučen s jiným mně neznámým fondem, aniž by mne kdokoliv o tom informoval.
Z výpisu za 14.1.2015 vyplývá, že aktuální tržní hodnota osobního portfolia je 150467,-Kč a následné platby leden-srpen činí 8000,-Kč, celkem tedy 158467,-Kč.
Při mé návštěvě na pobočce mi sdělili, že sloučením fondů moje peníze tratily a mám tam jen 153880,-Kč. A dopis, kterým mi zrušení fondu oznamovali se prý asi ztratil.
Napsala jsem reklamaci do České spořitelny a dotaz, jak mám dále postupovat.
Telefonicky i mailem mi "odpověděli", ale jen vysvětlovali a nenabídli žádné řešení.


Produkt

Investiční fond České spořitelny OSOBNÍ PORTFOLIO 4


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.
Do dnešního dne jsem nedostala oficiální vyjádření.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému