Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 130)

#78549Zrušení ubytování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2024, před 10 měsíci

Jiří Maršan

Znění stížnosti

Po večerním příletu do Istanbulu mi bylo poskytovatelem ubytování sděleno, že mi ho zrušil, ačkoliv Booking mi nedal o ničem vědět. Do poslední chvíle bylo vše potvrzeno. Následné noční hledání nového ubytování bylo dost nepěkným zážitkem a nové ubytování bylo velmi odlišné od původního. Požaduji od Booking.com náhradu za toto nevyhovující ubytování. Následně mi přišel e mail od Booking (ve 21:16 21.9.2024) tedy v době, kdy jsme už měli být ubytováni, že se mi ubytování ruší z důvodu neplatné kreditní karty, což je nesmysl, protože moje karta je platná až do roku 2026 a používám ji při rezervacích běžně bez jakýchkoli problémů.
Jednalo se o ubytování Miran Home Istanbul
č.r. ***
pin ***
Požaduji od Booking vysvětlení a náhradu provizorního ubytování.
Jsem dlouholetým klientem a toto jednání mě velmi zklamalo.
Jiří Maršan


Požadované řešení

Náhrada provizorního ubytování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2024 15:24, před 10 měsíci

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.

Máme za to, že v tomto případě by se mohlo jednat o pochybení společnosti Booking.com, která by za takové pochybení následně odpovídala.

I přes výše uvedené se domníváme, že spotřebiteli právo na náhradu vzniklé škody ze zákona nenáleží. Jedná se však o náš nezávazný právní názor.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2024 21:56, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.