Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#7923Reklamace pánské tašky Tommy Hilfiger

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2015, před 6 lety

Vlastimil Jakimič

Znění stížnosti

Dne 27/5/2014 byl zakoupen dárek - pánská příruční taška Tommy Hilfiger za 2399,- CZK v prodejne HUMANIC Galerie Harfa - Praha 9, cislo vyrobku z uctenky je 6-20-12-0717-0. U tasky doslo k oteru vsech kovovych - stribrnych casti (zip, prezky, spony popruhu, vcetne loga TH) a castecnemu zbarveni do barvy medeneho kovu. Hodnotim to jako nekvalitni provedeni pokoveni a dne 28/7/2015 doslo k reklamaci, ktera nebyla uznana s tim, ze: "Prezky, uzavery a ozdoby nejsou obvykle vyrobeny z drahych kovu. Pusobenim vnejsich vlivu, uzivanim a skladovanim nelze zarucit jejich stalost. nejedna se tedy o vyrobni vadu, ale o poskozeni vznikle uzivanim. Funkcni hodnoty vyrobku jsou plne zachovany." S tim nesouhlasim, luxusni znacka by mela samozrejnme garantovat i esteticke vlastnosti - tasku nyni nejde nosit protozr vypada jako levny fake ze stanku. Kvalita tedy neodpovida ani cene ani reputaci znacky.


Produkt

pánská taška Tommy Hilfiger, cerna, cislo 6-20-12-0717-0


Požadované řešení

výměna zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2015 10:58, před 6 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.

Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním provedením výrobku, použitím nekvalitních materiálů). Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Reklamované vady výrobku doporučujeme se znalcem nejprve zkonzultovat a poté předat výrobek k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 14:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.