Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:242
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 242)

#79292Stížnost na zájezd č. ***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2024, před 7 měsíci

Juraj Menčík

Znění stížnosti

Neoprávněně naúčtovaný poplatek


Produkt

Vzhledem k tomu, že špatně chodím (problém s kyčelním kloubem), požadoval jsem pokoj v hlavní budově a bylo mi řečeno, že je to za příplatek cca 4.000,-Kč, což jsem akceptoval. Po příjezdu do destinace jsem zjistil, že zákazníci, kteří si zakoupili zájezd ve vzdálené budově s výhledem na bazén, bez příplatku, jsou ubytováni v hlavní budově a nic nedoplácejí.


Požadované řešení

vrátit neoprávněný příplatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 12:43, před 7 měsíci

Pokud spotřebiteli byl účtován příplatek za službu, která je běžně poskytována zdarma, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:43, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 13:47, před 23 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.