Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 117)

#79321Linka 19 má velký problém dodržet časový údaj, jestli vůbec.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2024, před 7 měsíci

Tereza Marková

Znění stížnosti

Dobrý den,

Obracím se na Vás s prosbou o vyřešení problému linky číslo 19.

Téměř každý den má linka zpoždění v řádek 10 - 15 minut z ulice fügnerova v čase 7:20, 8:00, 10:06 a odpoledne maximálně 5 minut, což je akceptovatelné.

Ale že autobus nepřijede vůbec? To je vrchol. Dnes jsem čekala na autobus 6:45 na fügnerově ulici, ale marně. Bohužel tato linka má pravidelné, zpoždění nebo autobus vůbec nepřijede.

Ráda bych se zeptala, kde je problém dodržet časový plán? Pokud se ví, že autobus nepřijede v 8:00 ale v 8:15, proč neupravíte jízdní řád podle reálného času. A druhá věc, proč autobus nepřijede vůbec?

Jsem velice zklamaná, protože toto řeším skoro každý den.

Byla bych ráda, kdybyste se mi vyjádřili k tomuto problému.

Přeji hezký den,
Tereza Marková
***


Požadované řešení

Navýšit kapacitu nebo upravit jízdní řády dle skutečného času.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 15:58, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 09:48, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 13:50, před 19 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.