Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 89)

#79419Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2024, před 7 měsíci

Katarina Marosi

Znění stížnosti

Dňa 20.11.2024, spoj x4 o 21:55 mi řidič pri nastupovaní do autobusu zavrel nohu v dverách. Zavrel predomnou dvere aj s mojou nohou a ja som zostala vonku. Autobus nestál na zastávke ani minútu a sama som na autobud´s nedobiehala, nermálne som na neho čakala a bola som len posledná zo skupiny nastupujúcich.

Veľmi som sa zlakla a bolo mi to veľmi nepríjemné.

V budúcnosti lepšie pozornejšie dívať to spätných.


Požadované řešení

Radšej sa dívať do spätných


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2024 09:14, před 7 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2024 12:04, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 14:12, před 23 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.