Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:519
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7944Nepřehledný obchod a drzý personál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2015, před 8 lety

ADAM JIRÁK

Znění stížnosti

NEUSPOŘÁDANOST A CHAOS V CELÉM OBCHODĚ. NEPŘÍJEMNÝ PERSONÁL A VŠUDE PALETY A KRABICE. JE JEDNO V JAKOU JDETE DOBU. CO JE V AKCI, TAK NIKDY NENÍ NA OBCHODĚ A KDYŽ SE ČLOVĚK SLUŠNĚ ZEPTÁ, TAK PŘÍJDE JEN NEPŘÍJEMNÉ ODSEKNUTÍ. A KDYŽ SI ČLOVĚK NECHÁ ZAVOLAT VEDOUCÍ, TAK TAM NIKDY NENÍ A ŘEKNE, ŽE JE SAMA VEDOUCÍ. COŽPAK NECHODÍ KONTROLY ABY SI TY VEDOUCÍ PRODEJEN POHLÍDALY???JE TO DO NEBE VOLAJÍCÍ A JE TO UKRUTNÁ OSTUDA PENNY MARKETU V ČERVENÉM KOSTELCI. CHODÍME DO VÍCE PENNY MARKÉTŮ A JINDE TO JE DOBRÉ. ALE TEN V Č.KOSTELCI JE VYHLÁŠEN.


Požadované řešení

KONTROLA A PŘEZKOUŠENÍ VEDOUCÍ PRODEDEJNY


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému