Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 4 |
29.11.2024 v Kroměříži nezastavil autobus na zastávce Hulínská Magneton ve 22.12. Na zastávce stáli lidé. Konkrétně já jezdím takto z odpolední směny do Holešova, kde přesedám na poslední autobus, který mě zaveze domů. Jelikož řidič nezastavil, musela jsem na vlak a autobus z Holešova jsem už nestihla a jela taxíkem. Stálo mě to tedy peníze a stres. Řidič bezohledně projel a vykašlal se na lidi. Tkadlčíková.
Potrestat řidiče
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.