Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Chtěla bych podat stížnost na zrušení linky 626 v 6.57 Jemníky-Kladno Poldi. Linka byla plně vytížená a po jejím zrušení se nedostanou děti do školy do Dubí.
Taktéž v 5.57. se syn nedostane na praxi ,kterou má od 6.55hod.
Mimochodem pan řidič několikrát nezastavil v Jemníkách a odjel i když byl syn u dveří.Děkuji za odpověď.S pozdravem Chlumecká
Vrátit spoje.
|
Tweet |
Stížnosti a podněty je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.