Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 100)

#79618Zrušení linky 626

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2024, před 7 měsíci

Jitka Chlumecká

Znění stížnosti

Dobrý den
Chtěla bych podat stížnost na zrušení linky 626 v 6.57 Jemníky-Kladno Poldi. Linka byla plně vytížená a po jejím zrušení se nedostanou děti do školy do Dubí.
Taktéž v 5.57. se syn nedostane na praxi ,kterou má od 6.55hod.
Mimochodem pan řidič několikrát nezastavil v Jemníkách a odjel i když byl syn u dveří.Děkuji za odpověď.S pozdravem Chlumecká


Požadované řešení

Vrátit spoje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 09:42, před 7 měsíci

Stížnosti a podněty je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 10:14, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2025 21:59, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.