Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 100)

#79644Doprava Roztoky u Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2024, před 7 měsíci

Eva Braunová

Znění stížnosti

Do 30.11. obsluhoval v Roztokách linky 340 a 350 jiný dopravce. Od prvního prosince poskytují tuto službu ČSAD Kladno. Je to hrůza des! Jezdí mimo jízdní řád. Některé autobusy nejedou vůbec. Dnes ráno mezi 7. a 8. hodinou Nejely dva autobusy, do třetího se minimálně třetina lidí vůbec nedostala. Navíc řidiči ani neumí pořádně řídit:


Produkt

ČSAD Kladno


Požadované řešení

Zajistit službu, dopravní obslužnost města Roztoky u Prahy, v kvalitě, kterou si zasloužíme a za kterou si platíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2024 10:23, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:14, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 17:48, před 20 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.