Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 9 |
Do 30.11. obsluhoval v Roztokách linky 340 a 350 jiný dopravce. Od prvního prosince poskytují tuto službu ČSAD Kladno. Je to hrůza des! Jezdí mimo jízdní řád. Některé autobusy nejedou vůbec. Dnes ráno mezi 7. a 8. hodinou Nejely dva autobusy, do třetího se minimálně třetina lidí vůbec nedostala. Navíc řidiči ani neumí pořádně řídit:
ČSAD Kladno
Zajistit službu, dopravní obslužnost města Roztoky u Prahy, v kvalitě, kterou si zasloužíme a za kterou si platíme.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.