Společnost


DECASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7965Laxní přístup při vracení peněz a špatná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2015, před 5 lety

Mitch Bow

Znění stížnosti

Dne 9. 9. 2015 jsem si zakoupil na tomto e-shopu stan, který mi byl do dvou dnů v pořádku doručen. Avšak doma jsem zjistil, že jsem objednal trochu jiný typ, než jsem původně měl v plánu, takže jsem se rozhodl, že jej vrátím bez nutnosti udání důvodu během prvních 14 dní, přesně tak, jak to Decathlon uvádí na svých stránkách. Stan i s účtenkou a vyplněným formulářem o vrácení zboží jsem řádně odeslal 17. 9. 2015 poštou, o den později byl v Praze doručen na adresu e-shopu.

Když se ani po týdnu na mém účtě na e-shopu neobjevilo nic v kolonce "vrácené zboží", natož peníze na bankovním účtu, rozhodl jsem se dotázat e-mailem, jak to s mou reklamací vypadá. Dostal jsem odpověď ve formě dotazu, kam prý jsem zboží poslal... Takže jsem odepsal, že i se všemi náležitostmi jsem zboží odeslal přesně na adresu, kterou pro tyto účely uvádějí na e-shopu. Od té doby opět žádná odpověď, natož peníze.


Produkt

ARPENAZ XL 3 BLEU 1765637


Požadované řešení

Zlepšit komunikaci se zákazníkem, zlepšit aktualizaci zákaznického profilu tak, aby měl zákazník přehled, co se děje s jeho případnou reklamací, aby sekce "Moje vrácené zboží" byla vůbec k něčemu...

Omluva by neškodila, ale netrvám na ní. Chtěl bych pouze vrátit své peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2015 18:31, před 5 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 10:49, před 5 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi vyjádření, ve kterém nám sděluje, že ve sporu bylo dosaženo dohody a spotřebitel obdržel od společnosti požadované finanční prostředky. Stížnost proto uzavíráme.


Mitch Bow

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2015 10:49, před 5 lety

Hodnocení: