Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 6)

#79665Opakovaná změna trasy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před 12 měsíci

Jennifer Voláková

Znění stížnosti

Dobrý den, již po několikáté nejel autobus 389 ze zastávky Královice do Praha Veleslavín. Prvně to bylo z důvodu, že řidič nevěděl, že má jet tuto trasu, 1.12.2024 v 8:04 nejel znovu z důvodu “nesjízdnosti silnice”., 4.12. V 5:04 nejel zase. Místo toho, aby byl zařízen nějaký posyp, tak autobusy nejezdí vůbec. Přijde mi absolutně nezodpovědné, aby se toto neřešilo, ještě když zde autobus jezdí o víkendech 4x za den. Nicméně se toto stalo i ve všední den, že autobus jel jinou trasu než měl a lidé z této obce se neměli jak dostat do práce/školy. S nadcházejícím zimním obdobím nebudou autobusy jezdit vůbec, když bude sníh nebo námraza? S pozdravem Voláková


Produkt

autobus 389


Požadované řešení

Jakékoliv, abych se měla jak dostat do práce/školy. Zařídit posyp na takových silnicích, které jsou podle Vás “nesjízdné” nebo třeba opatřit autobusy lepšími pneumatikami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2024 06:36, před 12 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:18, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 17:49, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.