Společnost


ZDAR, a. s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#79666Stížnosti na řidiče, který jezdí vždy obden směr Polička - Pardubice hl.n.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2024, před 7 měsíci

Tereza Bílková

Znění stížnosti

Dobrý den , podávám stížnosti na řidiče, který jezdí vždy obden směr Polička - Pardubice hl.n.(5:45 - 7:25) ,má vždy zpoždění 5 až 12 minut a já nestíhám přestup v Chrasti na bus do Černá za Bory.
Chápala bych, je nějaká překážka na trase,ale jak je možné že řidič který ho střídá je vždy na čas,ne-li dříve?
Byla bych ráda kdyby jste s tím něco dělali, protože to evidentně nikdo neřeší,tak to je dotyčnému jedno.
Děkuji.


Požadované řešení

Ráda bych kdyby ho někdo zodpovědnější nahradil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2024 15:33, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost ZDAR, a. s. je možné kontaktovat:
- na e-mailové adrese bus@zdar.cz,
- na telefonním čísle +420 566 696 160

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:38, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2025 14:24, před 10 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.