Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

17.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (14 z 80)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#79680Bezdůvodné vyhrožování společností AutoEsa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2024, před 7 měsíci

Václav Hoffman

Znění stížnosti

Dobrý den,

25.10.2024 jsem v Štěrboholské pobočce tohoto baazaru koupil auto, 11.10. jsem ho na sebe přepsal. Následně jsem kopii tp dle instrukcí ze sms zprávy od bazaru odeslal jako doklad, že auto je přehlášené. I tak mi ale autobazar pravidelně vyhrožuje trestním postihem protože jsem auto prý nepřepsal. Již několikrát jsem volal na jejich zákaznickou linku kde mi bylo přislíbeno, že se na to podívají. Bez odezvy. Vyhrožování formou emailů nadále pokračuje.

S pozdravem,

Václav Hoffman


Požadované řešení

Zanechání nesmyslného vyhrožování a obtěžujícího chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 13:44, před 6 měsíci

Dle § 8 odst. 2 zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích je uvedeno, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla se podává do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu.

Pokud by byla žádost o zápis změny podána včas, neměla by hrozit pokuta pro nedodržení uvedené lhůty a není zde důvod pro popsané chování společnosti.

Spotřebitel společnost kontaktoval telefonicky, jak vyplývá z popisu stížnosti. Přesto spotřebiteli doporučujeme, aby se na společnost obrátil také písemně (e-mailem nebo doporučeným dopisem s dodejkou) a společnost vyzval, aby zanechala neodůvodněného jednání.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci zde: https://www.coi.cz/podatelna/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 15:40, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 09:19, před 9 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.