Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 117)

#79681Autobus č. 22 v životě nejel včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2024, před 6 měsíci

Tereza Králová

Znění stížnosti

Autobus č. 22, kterým jezdím pokaždé z domu, má pokaždé zpozdění, ale to nehorázné, většinou okolo 5-10 minut. Snad nikdy jsem nezažila, že by jel včas. Vždycky kvůli tomu nestihnu přestup na jiný autobus. Kdyby se to dělo občas, ale tohle je každý autobus kterým vždy jedu, kdyby autobusy jezdily aspoň častěji, ale vzhledem k tomu, že jezdí tak málo, tak to je ještě horší. Samozřejmě chápu okolnosti a také
to, že autobusy nemůžou být vždy v přesný čas jako je uveden v jízdních řádech, ale jak už jsem zmiňovala, vždy když autobusem jedu, má minimálně 6 minut zpoždění a i když si beru vždy rezervu na přestupy, stejně to k ničemu není.


Produkt

autobus č 22 z Průmyslové zóny Jih, směr Fügnerova


Požadované řešení

Aby si, když nastane zpoždení, řidič autobusu zkrátil například cestu pres rybníček (párkrát jsem to zažila a zpoždění tím pádem autobus vyrovnal). Nebo například vyjet alespoň o minutku dřív z konečné zastávky, samozřejmě chápu, že autobusy naopak nemůžou přijet na zastávky dříve, ale ono se to cestou srovná a autobusy nebudou tím pádem mít tak veliké zpoždění. Také samozřejmě pochopím, že občas se najde někdo, kdo potřebuje nastoupit na Babylonu, ale většinou tomu tak není a pokud někdo čeká na bus, který ho odveze z Babylonu na Fügnerku, tak si to může dojít pěšky, jelikož s tim zpožděním, tak člověk bude dřív pěšky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2024 17:00, před 6 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:41, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2025 14:25, před 7 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.