Společnost


New Human Solution s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#79696Podvod?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2024, před 12 měsíci

Vojtěch Galla

Znění stížnosti

Dobrý den,

daná společnost se zabývá prodejem systémů na úpravu vody STABFOR, které prezentuje jako nový vynález který vám poskytne "vodu z ledovce". Dále harmonizaci energie vody a podobné bludy. Dle jejich propagačního materiálu se jedná o obyčejný UV filtr. Možná by nebylo špatné podrobit tento "zázrak" nějakým podrobnějším testům. V příloze zasílám jejich propagační PDF.

Odkaz na PR článek kde výrobce zmiňuje že filtr funguje na bázi "posvátné geometrie" https://prazska.drbna.cz/zpravy/zdravi/1392-unikatni-cesky-vynalez-uzdravujici-vodu-jednotku-stabfor-vyuziji-domacnosti-i-firmy.html

Díky


Požadované řešení

Podrobit výrobek testům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 14:26, před 12 měsíci

Daný produkt jsme netestovali a nemůžeme proto posoudit jeho důvěryhodnost. Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si před uzavřením smlouvy zjistili o stránce a jejím provozovateli podstatné informace a aby nabízené zboží prověřili např. na určitých recenzních portálech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 15:45, před 9 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 09:21, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.