Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:378
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 378)

#79701Nepřiměřený manipulační poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2024, před 6 měsíci

Ladislav Sorád

Znění stížnosti

Dobrý den, moje stížnost se jedná o manipulační přirázku ze stanice BRNO do Vyškova 5.12.2024 v 19:07. Jezdím tímto spojem často, Hodněkrát jsem si kupoval jízdenku až ve vlaku. Na pobočce stojí jízdenka 49,-, ve vlaku jsem vždy platil maximálně 57,-!! A to jezdím opravdu často. A dnes mi frajer nasolil přirážku 50,- což je 100% z ceny? Ptám se co to jako má znamenat? Ještě jsem si sedl do vozu číslo 5, frajer mi nic neřekl, že platit budete kartou? A pak se podívám na jízdenku co jsem vůbec zaplatil a byl jsem v šoku.


Produkt

Nepřiměřenost


Požadované řešení

V přiloze posílám pro důkaz minulé jizdé koupené ve vlaku a tuhle přepálenou jízdenku. Zamyslete se nad sebou. Přirážka nemá být ve výši 100% ze základní ceny! Max 10-20% !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 09:38, před 6 měsíci

Dle podmínek společnosti RegioJet a.s. je možné zakoupit jízdenku až ve vlaku. V takovém případě je však potřeba počítat s nejvyšší vlakovou cenou a přirážkou. Ceny pro jednotlivé vlakové linky je možné nalézt zde: https://brn-web-strapi.sa.cz/uploads/Tarifni_cenik_c76a822da7.pdf.

Manipulační přirážka je přirážka za porušení přepravních podmínek tím, že cestující nevyužil možnost
zakoupení jízdenky, doplatku nebo příplatku v obsazené stanici, vyjadřující oprávněné vícenáklady RJ spojené s odbavením cestujícího.

Nesouhlas s daným postupem může spotřebitel zaslat společnosti prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:46, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2025 13:30, před 7 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.