Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 35)

#79730Nezastavení autobusu na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2024, před 6 měsíci

Adéla Kalužová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na autobus číslo 440, který jel směrem do šenova/havířova dnes 8.12.2024 v 6:25 na Bartovice pod tratí. Čekala jsem na zastávce, dala jsem znamení ale řidič se ani nepodíval a projel. Toto mi způsobilo v neděli značné komplikace, nedostanu se včas do zaměstnání a v neděli s tou komplikovanou dopravou tady v Bartovicich je to dost nepříjemné. Není to poprvé co se toto stalo. Prosím o nápravu, ať autobusy odbočí na tu točnu na pod tratí a podívají se, zda tam někdo není a ne že projedou, nebo zle spoléhají na to že jede jiný autobus když ten nejede tam kam potřebuji.


Produkt

Autobus c. 440, zastávka bartovice pod tratí 8.12.2024 6:25


Požadované řešení

Aby se to už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2024 10:48, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2025 11:58, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2025 14:29, před 7 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.