Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

81.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (13 z 16)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 2 hodnocení od spotřebitelů help

#79776Klamavá informace na obalu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2024, před 6 měsíci

Antonín Šiller

Znění stížnosti

Vcelku pravidelně nakupuji produkt DM BIO skořice 50 gramů, na obalu je největšími písmeny napsáno "ceylon zimt" a tak jsem logicky předpokládala, že původ této skořice je ostrov Ceylon (Srí lanka), ale k mému velkému údivu je na Vašem webu místo původu uvedena Indonesie(!) Obecně je známo, že skořice z ostrova Ceylon je tzv. pravá a nejkvalitnější ze světové produkce a s tím ji za takřka 1000Kč/kg také kupuji. Prosím o důvěryhodné ujištění, že se nejedná a nekalou obchodní praktiku a klamání spotřebitele (ano, tak na mne informace z obalu versus informace z webu působí)


Požadované řešení

Úprava obalu, jestli se o ni jedná zanecháníní nekalé praktiky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 11:49, před 6 měsíci

Podnikatel je povinen řádně informovat o původu daného výrobku, poskytnuté informace nesmí být zavádějící.

Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k porušení zákona o ochraně spotřebitele, mohl by zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v této oblasti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2024 09:14, před 6 měsíci

Dobrý den,

děkujeme za upozornění. Na dm online shopu byla tato informace již opravena, skořice je původem z Madagaskaru.

Pokud máte další dotazy k danému produktu, kontaktujte nás, prosím, na dm zákaznický servis dm@dm.cz, rádi se Vašimi podněty budeme zabývat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2024 16:46, před 6 měsíci


Antonín Šiller

Děkuji dtestu a stránkám Vasestiznosti.cz jelikož společnost DM ani po osmi zaslaných emailech nereagovala. Až nyní je doufám ohledně produktu skořice a značení jejího původu vše v pořádku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 14:45, před 21 dny

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.