Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 100)

#79784Opakované zpoždění 359 směrem od Maxmiliánky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2024, před 6 měsíci

Nikoleta Klierová

Znění stížnosti

369 od Maxmiliánky v Roztokách má vždy zpoždění min. 5 min a víc. Je to pár zastávek a jeden spoj za hodinu. Je nutné vždy přijíždět pozdě ? Děkuji za odpověď.


Produkt

359


Požadované řešení

Ať jezdí aspoň směrem z Maxmiliánky načas. A ať se klientům nezavírají dveře před nosem. Zkušenost z linky 369 směr Suchdol, odjezd 17.07. Skuteční odjezd v 17.14, hlášené zpoždění 2 min.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2024 06:35, před 6 měsíci

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2025 15:55, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 17:47, před 19 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.