Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 9 |
369 od Maxmiliánky v Roztokách má vždy zpoždění min. 5 min a víc. Je to pár zastávek a jeden spoj za hodinu. Je nutné vždy přijíždět pozdě ? Děkuji za odpověď.
359
Ať jezdí aspoň směrem z Maxmiliánky načas. A ať se klientům nezavírají dveře před nosem. Zkušenost z linky 369 směr Suchdol, odjezd 17.07. Skuteční odjezd v 17.14, hlášené zpoždění 2 min.
|
Tweet |
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.