Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V pondělí 9.12. jsem jela linkou 202 v 5:22 ráno z Ratibořské zastávky. Nešla platba kartou i přes to že jsem peníze na účtě měla, takže chyba nebyla na mé straně ale na na vaší. Zkoušeli jsme to 3x ale neslo to, tak me pani pustila dal. Samozrejme jsem se hned po vystoupeni divala na ucet a samozrejme ze jste mi strhly 60 kc misto 20 kc
Pozaduju o vraceni penez, za tuto vasi chybu.
|
Tweet |
Ohledně stržených plateb z účtu spotřebitele za jízdenku by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz.