Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 14 |
Měla jsem jet tramvají číslo 9 v sobotu 14.12. v 13:26. Tramvaj jsem doběhla i s miminkem v nosítku, mačkala jsem tlačítko a nic. Dveře se neotevřely, tramvaj stála dál a odjela v 13:25 a já musela čekat na další. Přišla jsem tak s dcerou o polovinu kurzu plavání, na který jsme jely. Snad se dnes řidiči bude dobře spát, když dnes tak vyběhl s maminkou, s malým miminkem v nosítku.
Tramvaj č. 9, 14.12. v 13:26
Pohrozením se tyto opakované odjezdy nevyřeší, řidiči mají být pokutováni.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.