Společnost


CHANCE a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 4)

#79884Špatně vyhodnocen tiket

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2024, před 6 měsíci

Stanislav Motan

Znění stížnosti

Vsadil jsem tiket.Podle CHANCE je tiket nevyherni,ale ja vim,ze je vyherni.Poslal jsem jim vysledek tohoto zapasu z ofico stranek USA NCAA kde je jasne videt ze jsem vyhral.Poslal jsem jim video tohoto zapasu,kde je opet zcela zretelne jasne,ze jsem vyhral,presto me CHANCE napsala ze tiket prekontrolovali a ze jsou proherni.

Posílám ofico stranky USA NCAA basketball tohoto zapasu kde je jasne videt ze muj tiket musi byt vyherni ....https://www.ncaa.com/game/6353560
posílám video tohoto zapasu,kde je opet zcela jasné,ze muj tiket musi byt vyherni ...https://smumustangs.com/news/2024/12/14/mens-basketball-mustangs-defeat-lsu-74-64.aspx

A ted posílam tiket kde me Chance vyhodnotila jak proherni i kdyz je uplne jasne,ze jsem vyhral

***


Požadované řešení

Prosím o napravu a opravu tiketu jako vyherni,dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 12:58, před 6 měsíci

Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky pro výhru, měl by být jeho tiket výherní.

Z § 11 obchodních podmínek společnosti vyplývá, že účastníci mohou podávat odůvodněné stížnosti nebo reklamace (dále jen reklamace) Chanci, vždy nejpozději do šesti měsíců ode dne vzniku rozhodné skutečnosti, která je důvodem reklamace. V případě internetových sázek uplatní Účastník reklamaci prostřednictvím e-mailu zaslaného na elektronickou adresu: reklamace@chance.cz, ve kterém specifikuje její důvody a uvede svůj požadavek na její vyřízení. Reklamace musí zejména obsahovat jednoznačnou identifikaci Účastníka (uživ. jméno), časový údaj reklamované sázky, popř. jiné relevantní údaje týkající se reklamované skutečnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2025 09:37, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2025 10:08, před 7 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.