Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den píší stížnost na řidiče saliny1761 který v 11:45 projel i po signalizací pro zastavení zastávku západní Brána kde společně se mnou chtěli vystoupit více cestujících tato situace se neustále opakuje i ve večerních hodinách kdy musím čekat na spáteční spoj.Tato zastávka je dost využívána a cestující musí mrznout aby se dostali domů.Prosim o neodkladné řešení jak za sebe tak i za ostatní cestující.
S přáním hezkého dne a krasne vánoční svátky
Jana Hladišová
Šalina 1761
Velmi prosím o nápravu
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.