| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
0%
100%
Byl jsem dnes v 10:27 v penny v Hustopečích u Brna. Měl jsem platit 99Kč a dal jsem paní prodavačce 1000 Kč a vrátila mně 401 Kč a měla mně vrátit 901 Kč. Zjistil jsem to před prodejnou a řekl o tom paní prodavačce a ona řekla že mně vrátila 901 Kč a byla arogantní. Už jsem to nahlásil paní vedoucí a nevím jak to vyřešit. Byl jsem na pokladně číslo 2.
Špatně mně vrátili u pokladny peníze. Vrátili mně 401 Kč a měli mně vrátit 901 Kč.
Byl bych rád aby se přepočítala kasa a aby se podívali na kamery a aby se mně vrátili peníze.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.