Společnost


BONAMI.CZ, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8012Oprava dat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2015, před 4 lety

Pavlína Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den, v květnu jsem nakoupila v internetovém obchodě Bonami.
Zboží mi bylo doručeno dobírkou, dobírku jsem zaplatila a převzala
zboží.Při kontrole svých objednávek jsem zjistila, že mou objednávku
vede Bonami jako nezaplacenou.Požádala jsem tedy o opravu.
Psala jsem x mailu,telefonovala jsem xkrát, prosila jsem o opravu...
Bez výsledku, řekli mi, že mají jiné priority a já jako zákazník/platící/jsem jim ukradená.A ani po 5 měsících mi objednávku
z nezaplacena neopravili na zaplaceno.
Vadí mi to, nechci být/ i když po mně zatím nikdo nepožaduje zaplatit zboží podruhé/ nikde vedená jako neplatič.
Myslím si, že na opravu mám nárok a doufám , že vy budete úspěšnější
než já.Děkuji.


Požadované řešení

Oprava / z nezaplaceno na zaplaceno/


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2015 17:17, před 4 lety

K prokázání, že zboží bylo zaplaceno, slouží doklad o zaplacení. Pokud nebyl prodávajícím vystaven, může o něj spotřebitel požádat. Požádal-li spotřebitel takto o doklad o zaplacení zboží, je prodávající povinen jej vydat. Pokud by tak neučinil, může mu být Českou obchodní inspekcí udělena pokuta až do výše 1 000 000,- Kč.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2015 15:09, před 4 lety

Dobrý den, paní Červenková,

děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Na našich zákaznících nám záleží a jejich zpětné vazby si vážíme.

Fakturu zákazníkům vždy posíláme e-mailem a máte možnost si ji stáhnout i v detailu své objednávky ve svém profilu (najdete zde https://www.bonami.cz/profil/objednavky).

Standardně zobrazujeme u dobírek automaticky stav "Doručeno-neuhrazeno", dokud nám nedorazí peníze za dobírku od přepravce, který dobírku od zákazníka vybral, což je většinou do 7 dní od doručení zásilky. Do dnešního dne ale od přepravce peníze na účtě za vaší objednávku nemáme, což s ním intenzivně řešíme. Pro vás to ale samozřejmě neznamená, že musíte dobírku hradit znovu, po předání považujeme balíček za uhrazený a prostředky vymáháme od přepravce.

Díky Vašemu případu jsme zadali našemu vývojovému týmu úkol k úpravě stavu u doručených zásilek na dobírku, aby se informace o neuhrazení zákazníkům nezobrazovala. Protože je Váš případ velmi ojedinělý (peníze od přepravce získáváme za dobírku včas), dostaneme se k úkolu nejpozději do konce příštího týdne.

Nemusíte se tedy obávat, Vaši objednávku považujeme za uhrazenou a informaci o neuhrazení zásilky opravíme, prostředky požadujeme po přepravci.

Přeji Vám pohodový den.
David Šiška


Pavlína Červenková

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2015 06:38, před 4 lety

Děkuji Vám všem za vyřešení mé stížnosti.
Pavlína Červenková

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2015 14:11, před 4 lety

Rádo se stalo, děkujeme ještě jednou za upozornění.

Hezký den.
David Šiška

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2015 14:18, před 4 lety

Z výše uvedeného vyplývá, že problém byl vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.


Pavlína Červenková

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2015 14:18, před 4 lety

Hodnocení: