Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:91
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 91)

#80160Noční spoj nečekal na vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2025, před 7 měsíci

ROBERT JÍCHA

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera (5.1.2025) jsem jel z brněnského hlavního nádraží vlakem do stanice Česká, železniční stanice s pravidelným příjezdem 23:23. Ve stejnou dobu měl přijet i noční bus N91, na který jsem chtěl přestoupit směr Lelekovice U kříže, což je i konečná zastávka. Autobus vůbec nezastavil, nezkontroloval, jestli vlak přijel do stanice a odjel. S kufrem jsem musel pěšky přes celé Lelekovice až na konečnou - 2 km po ledovce.

Můj dotaz zní - noční spoj N91 nemá povinnost počkat na cestující z vlaku? Neexistuje komunikace o zpoždění vlaku? Děkuji předem za Vaši odpověď.

Robert Jícha


Požadované řešení

Pokárání řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2025 07:17, před 7 měsíci

Stížnosti či dotazy směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 15:57, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2025 15:22, před 21 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.