Počet nahlášených stížností: | 137 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
už téměř rok mám vyhlídnutou sedačku, konkrétně Číslo produktu 296100434F. Tato sedačka stála celý rok 24999, vyjme nějaké akce na jaře, kdy byla za 21900, myslím, na to mi přišel i leták domů. Stále čekám na vánoční výprodejové akce a nyní stojí sedačka 26 999,‒ Kč místo 35 999,‒ Kč** Ušetříte 25 %. Hahaha...
Neušetříte nic, naopak, tolik penez sedačka za celý rok nestála, mám ji stále v košíku. Vyjma byla super akce v listopadu Black Friday, kde se mi k cene ještě připočetla doprava, která je k této sedačce celý rok zdarma. Prostě klamete, podvádíte.
Číslo produktu 296100434F
žádné, nic tam nekoupím
|
Tweet |
Podle § 12a zákona o ochraně spotřebitele platí, že informace o slevě z ceny výrobku musí obsahovat informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy, od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.
Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.