Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 22)

#80226Nedodržování pravidel silničního provozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2025, před 7 měsíci

Dita Nováková

Znění stížnosti

Dne 9.1. 2025 jsem jela autobusem Kroměříž- Bystřice pod Hostýnem v 6:05 bus 250 (771250). Pokaždé když jedu tímhle autobusem jede skvělý řidič, ale tenhle den jel jiný ne jen ze byl už v 6 ráno naštvaný a arogantní úplně bezdůvodně na cestující, ale doslova jel jako prase až to bylo nepříjemné. Prosím o domluveni řidiči a pokud ho jeho práce nebaví, ať jde dělat něco jiného :).


Požadované řešení

Domluveni řidiči a vysvětleni základy slušného chování, a zopakovat silniční pravidla dopravy, děkuji!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2025 08:21, před 7 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidiče (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 16:02, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2025 15:30, před 19 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.