Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:113
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 113)

#80262Odjetí autobusu bez cestujících čekajících na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2025, před 7 měsíci

Michaela Pařízková

Znění stížnosti

Dne 10.1.2025 Horní Heřmanice 17:06 jsme stáli na zastávce směr Výprachtice,řidič nastartoval autobus aniž by se podíval jestli někdo stojí na zastávce a odjel.prosim o vyjádření na email děkuji pařízková. e-mail:***


Produkt

Musela jsem scházet odvoz domu s rok a půl starým synem .


Požadované řešení

Žádám proto aby řídíč kontroloval zastávku jestli tam někdo stojí.nerada bych aby se mi to ještě někdy stalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 14:52, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 16:17, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 14:05, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.