Počet nahlášených stížností: | 113 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 10.1.2025 Horní Heřmanice 17:06 jsme stáli na zastávce směr Výprachtice,řidič nastartoval autobus aniž by se podíval jestli někdo stojí na zastávce a odjel.prosim o vyjádření na email děkuji pařízková. e-mail:***
Musela jsem scházet odvoz domu s rok a půl starým synem .
Žádám proto aby řídíč kontroloval zastávku jestli tam někdo stojí.nerada bych aby se mi to ještě někdy stalo.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.