Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 3 |
Společnost WE|DO CZ s.r.o. u mě vyzvedávala orbitrek a měla ho dopravit do servisu, který si tohoto dopravce zvolil.
Kurýr WE|DO CZ s.r.o. zásilku totálně zničil při odvozu do servisu. Na překladišti už daný orbitrek nikdo nepřevzal, protože byl totálně rozlámaný, zohybané masivní kovové tyče, přetžený kabel, atd....
Kurýr ho za dva dny dovezl zpět ke mně domu s tím, že mi veze zásilku (neřekl, že je zničená), ale já uspávala malou, tudíž mi zdemolovaný orbitrek hodil za vstupní dveře a odjel. Jen řekl když volal, že ho na překladišti nepřevzali, protože je něco špatně. Netušila jsem, že je orbitrek úplně na maděru.
Snažili jsme se s pomocí servisu komunikovat s WE|DO CZ s.r.o., ale ti se ohánějí šílenými obchodními podmínkami, jak měl být orbitrek na paletě a asi v 20 krabicích, aby se toto nestalo.
Prostě nemáme nárok.
Servis, který si tohoto dopravce sjednal a je za to vlastně zodpovědný s námi komunikuje a napsal nám, že nám ho mohou zkusit opravit a že zaplatíme jen tu původní cenu za seřízení stroje.
Ale to nechceme, protoze stroj je opravdu totálně zdemolovaný, jako když by auto s orbitrekem narazilo do zdi.
Prosím můžete nám poradit?
Děkuji Monika Holnová
zničený orbitrek společností WE|DO CZ s.r.o.
Zaplacení škody od WE|DO CZ s.r.o.
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Dle § 2951 odst. 1 OZ platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.coi.gov.cz.