| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Firma westerfield zneuzivajici stare lidi!!! Neopravnene zacla moji babicce zasilat kalhotky ponozky a ruzne jine blbosti, potom co ji nejaky radoby prodejce po telefonu rychlosti blesku nabidl neco cemu sama stara pani nerozumela. Nevime co ted s pinozkama a s druhym balikem nejakych kalhotek, protoze ty prvni z nejakeho uvitacijo balicku za 149 kc chudak babicka ze strachu zaplatila a nikomu nic nerekla.
Co ted? Mame strach at to neposilaji kazde dva mesice a nezahaji z nas penize
Dekuji
Ponozky/kalhotky
Zruseni posilani neobjednaneho zbozi, vraceni postovneho za baliky ktere jsme jim poslali zpatky a aby jiz nikdo nekontaktovali babicku
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázala k dalšímu odebírání zboží.
Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky uděleným suhlasem se zasláním vzorku zdarma), měla by spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží a žádat i náhradu nákladů na dodání. Pokud kupující nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. V případě služby pravidelného zasílání může takto spotřebitelka odstoupit od každé jednotlivé zásilky, nepřeje-li si však již dostávat žádné zboží, je třeba ukončit celou smlouvu.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemnou výpověď smlouvy uzavřené po telefonu s žádostí o zrušení pravidelného zasílání. Dokument je vhodné zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2 a jeho kopii uložit pro účely případného soudního sporu.
Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě nakládat s osobními údaji spotřebitelky, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.