Společnost


EROXION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#8056Reklamace - vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2015, před 3 lety

Věra Švagrová

Znění stížnosti

Objednala jsem si na internetu v e-shopu Aurocor.cz proticelulitidní legíny, zboží došlo v pořádku na dobírku. Po rozbalení balíčku jsem zjistila,že zboží je děravé a po vyzkoušení se další rozpáraly.Zboží jsem vrátila dne 12.8.2015 Českou poštou a ještě doporučeně. Poté mi firma odepsala email abych zaslala své číslo účtu že mi budou vráceny peníze. Na to jsem ihned odpověděla a dostala email že vrácení platby se zpracovává to bylo dne 14.9.2015. Poté jsem svou reklamaci urgovala telefonicky dne 28.9.2015 kde mi bylo přislíbeno že chybu napraví ale nic se neděje a peníze také nikde. Od této chvíle se mnou firma nekomunikuje a ani nezvedá můj telefon.


Produkt

Proticelulitidní a hubnoucí legíny


Požadované řešení

Urychlené vrácení peněz na můj účet by prokázalo solidní jednání firmy, která si váží zákazníka. A chce aby se zákazník k ní opět vrátil.
Čekat dva měsíce na vrácení peněz to podle mě není normální. Firma poté nekomunikuje a ani nezvedá telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 15:22, před 3 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2015 13:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.