Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:476
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (7 z 476)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#80606Brambory tesco

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2025, před 6 měsíci

David Šaman

Znění stížnosti

Brambory značka tesco jsou vždy naprosto nepoužitelné,
pokaždé vykrájím minimálně 50% brambory než zbyde něco co je k použití, nechutné, sleduji to již dlouhodobě a dnes mi došla trpělivost brambory v tescu už nikdy nekoupím, nejedná se o jednu prodejnu je to tak všude brambory v jiných prodejnách jako je billa nebo kaufland bývají bez problému.


Požadované řešení

rad bych abych společnost chápala, že prodáva odpad, stěžovat si u společnosti nikam nevede, snad přes třetí stranu je možné, aby se to rozšířilo do povědomí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 13:32, před 6 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2025 10:46, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2025 17:46, před 3 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.