| Počet nahlášených stížností: | 222 |
| Z toho za letošní rok: | 14 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dne 5/1 jsem nahlásila napadení mého účtu, kdy mi v noci přišly e-maily, že mi někdo změnil heslo a e-mail k mému účtu.
Po korespondenci s Vinted jsem 7/1 zaslala ověření, že se jedná o můj účet, což mi i potvrdili. Nicméně stále nemohu svůj účet na Vinted najít a přihlásit se k němu. Nahlásila jsem to několikrát znovu přes jejich centrum podpory a ani po neustálé e-mailové korespondenci není můj problém ani po téměř měsíci vyřešen. Na Vinted jsem do té doby nakupovala velice ráda a utratila jsem nemalé peníze a proto jsem z přístupu Vinted velice zklamaná. Myslím, že nemají jakoukoli snahu můj problém vyřešit a pomoct mi.
Odblokování mého účtu na Vinted a zaslání nového hesla k účtu, který si po přihlášení budu moci změnit. A také zablokování jakéhokoli účtu, který nepatří k mému e-mailu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Doba pro řešení podobných situací není v podmínkách společnosti stanovena, měla by však být přiměřená.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
V minulosti byla provozovatelem platformy vinted.cz společnost Vinted s.r.o., která je nyní v likvidaci. V aktuálních obchodních podmínkách je uvedena společnost Vinted, UAB, se sídlem v Litvě.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Litvě), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.